Tredje gången gillt...

nu är det tredje gången på drygt ett år som jag har fått inflammation i hörselgången, sk extern otit. Det är en sån obeskrivlig smärta att jag håller på att gå åt :( Jag är alldeles lomhörd eftersom hörselgången har svullnat igen. Vilket i sin tur medför att jag inte får i örondropparna... Det värker både inne i örat, på ytterörat och runtomkring örat. Sist men inte minst så susar det i örat hela tiden vilket är skitjobbigt eftersom det aldrig är tyst! Jag blir knäpp. Ska ringa Vårdcentralen när de öppnar. Inte roligt alls akiskt.



Desto roligare är det att min kusin Johanna fått sitt andra barn! I söndags kom lilla "Kerstin". Fast nu ska hon ju inte heta Kerstin, det var bara arbetsnamnet medans hon låg i magen. Hon heter Leia och är en liten goding på 2910 g och 48 cm. Jag väntar med bilder tills Johanna själv hunnit lägga ut dem på sin blogg. Kan dock avslöja att den lilla Prinsessan är jättefin! En liten sötnos med mörkt hår. Myyyyys!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu finns det bilder på prinsessan på bloggen! Det kommer snart fler, efter drygt 2 dygn har vi snart ett par hundra bilder ;)

2011-01-18 @ 22:27:36
URL: http://melwin07.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej, såg nu när jag kollade mer i din blogg att du haft hörselgångsinflammation 3 ggr på ett år. Stackars dig. Min första gång o det är inte kul alls. Undrar en sak till, hur länge har det tagit för o bli frisk? Jag har precis börjat antibiotika men är svullen i öronen så det är svårt o få in dropparna.

Hälsningar Charlotte

2011-11-10 @ 06:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0