Lite nytta...

bör man göra ibland. Igår somnade jag framför tv:n före klockan nio. Så jäkla trött! Min morbror ringde och väckte mig vid halv tio. Pratade några minuter och sen sov jag vidare. Vaknade vid elva, borstade tänderna och lade mig igen. Peter ringde hem vid midnatt, växlade några ord och sde gonatt, sen sov jag vodare. Tio i nio i morse väckte Bella mig med en puss och sa "Nu är det morgon". Jag kände mig så himla utsövd! ve inte när jag käände det så senast. Så Jag hoppade upp coh gjorde välling till Lissnäckan. Sen tog jag tag i gårdagens middagsdisk (som jag medvetet had eförträngt under min trötthet igår), satet igång en maskin tvätt, bäddade, samlade ihop och slängde returpapper, tömde diskmaskinen och lassade i nytt, strök det som hängde på tork och lade in i garderoberna igen, fixade lite fattiga riddare til lmig och Bella, plockade undan efer det, tömde torktumlaren på handdukar och vek och lade tillbaka i korgarna, hängde upp tvätten som blivit färdig och körde igång en ny maskin, pusslade lite med Bella, ringde och drygade mig med Madde som är bakis  :)

Och nu ska vi strax gå ut och göra lite nytta i trädgården. Hoppas energin håller i sig en stund till!

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

Bella på väg till dagis förra veckan. Hon är så stolt nu när hon orkar ha ryggan på sig när hon går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0