Usch i asen och feberbarn

Efter många veckors ryggbesvär och så-in-i-helvete-ont i benet gick jag till sjukgymnasten och läkaren i onsags. Efter Nån dryg halvtimmas tortyr konstaterade Doktor Schmzwrztickz (nåning sånt) att "Dy harr issias".
Tack för den televerket. Inte mycket att göra åt egentligen mer än att bita ihop och köra på som vanligt. Men jag får inte lyfta. Grattis, jag har en dotter på 20 månader. Det lyfts en hel del kan jag säga. Nåväl, har fått paraflex och panodil forte och det funkar hyggligt.
Skulle vara hemma och ta det lite piano torsdag och fredag, men bella bestämde sig för att fortsätta med sin feber så det blev VAB istället. Mycket vila jag fick...


Bella på väg till gungan i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0