Mamma Mia vilket drag!

Tog en paus i packandet och unnade mig en stund i biomörkret. Njöt i fulla drag av fantastiska Mamma Mia. Helt i min smak med sång och dans och grekiskt ö-paradis. Nu har jag energi i flera timmar till!

Strök lite tvätt och såg 2 minuter på Schyfferts program om några loosers som ska bli stjärnor i Japan. Verkar vara kul killar de där nördarna.

-Såg Du när vi åkte in?
-Nej jag sov. Missade jag något?
-Ja, Du missade Tokyo.

Nu ska jag stryka lite till, så torkställningen har plats för det som nu snurrar runt i maskinen. Sen ska jag packa ner resten av "linnet" från skåpen. Inte så himla mycket kvar av den varan så det ska gå relativt fort. Ska ta en runda till i köksskåpen också. Har slut på bananlådor men gick till Clas Ohlsson idag och köpte 15 bärkassar. De är stora och bra!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0