I've got the POWER!

Jag: Hej, vi har beställt flytt av vår telefon. Jag vill veta hur långt det är gånget i processen.
Phonera: Vi har inte fått nån beställning på det.
Jag: Jo det har ni visst.
Phonera: Vänta så ska jag dubbelkolla.

*** jag väntar ***

Phonera: Jo jag ser det här nu. Då ska jag sätta igång det administrativa.
Jag: Hur lång tid tar det innan vi har telefon på det nya stället?
Phonera: det är en administrativ tid på två veckor.
Jag: SKOJAR DU?????
Phonera: Nej.
Jag: Vi kan inte vänta i två veckor. Vi måste ha bredband till vårt företag och det kan vi inte beställa förrän telefonen finns inkopplad och klar.
Phonera: Tyvärr, det tar två veckor.
Jag: Då får vi vända oss till bredbandsleverantören och ta telefonin där också så avslutar vi vårt abonnemang hos Er.     Jag återkommer när jag har pratat med min sambo. "KLICK"

En timme senare piper El Sambos mobil.

SMS: Hej! Flytt klar till idag kl 12.00. Mvh Phonera


Fy fan vad jag är bra på att hota folk. Jag kanska ska bli indrivare eller knutte-biker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0