UTMANING

Jag har blivit utmanad av Zara.

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

1. Mitt drömyrke från det att jag var 10 år och fram till 25-årsåldern var POLIS.

2. Jag kan inte tapetsera.

3. Jag biter fortfarande på naglarna.

4. Jag har inte varit riktigt full på många år.

5. En hemlig dröm är att få ta sånglektioner.

6. Jag tycker man ska säga NEGERBOLL och inte chokladboll.

7. Jag har troligtvis sveriges sämsta sinne för ekonomi.

Jag utmanar:

Sofie, Kusin Vitamin och Afaf. Har inte fler bloggande bekantskaper.

Kommentarer
Postat av: sofie

Sådärja, då har jag berättat 7 saker om mig själv :D

2008-11-12 @ 09:20:18
URL: http://sofieinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0