Tekniskt geni...

Jag har pajat 2 mobiler på ett halvår och har nyligen fått låna en riktigt bra mobil av min snälla Moster Eva, tack så mycket!
Idag på jobbet när jag skulle kolla tiden såg jag att mobilen dött. Vad fan nu då? tänkte jag och tryckte igång den igen. Hann trycka pinkoden och så slocknade den den jäveln igen! Ah nej! Inte ännu en mobil som pajar för mig, sänder jag ut antimibiltelefonvibbar eller vad fan är det? Stod och muttrade och försökre få igång telefonen igen samtidigt som jag funderade på hur jag skulle tala om för Moster att jag pajat även hennes mobil. Då kommer Agneta fram.
-Han du laddat den? frågar hon.


Mobilen är inte sönder...

Kommentarer
Postat av: sofie

haha jag har försökt skaffa det, gratis om vi säger så... men jag är då inte heller något tekniskt geni så det funkar inte :(

2008-11-26 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0