Snälla postkassörskor och tvångsneurotiska surfittor!

Ibland undrar jag hur fan det är ställt i huvudet på folk...
Jag stod i kö till posten på Domus idag och en kärring stod framför mig och skulle posta 2 brev. Först försökte snålkärringen mygla sig undan 5.50 genom att försöka mörka att ena brevet vägde över 20 gram. Men hon fick vackert betala 11:- för det.
Sen när kassörskan satte på frimärkena på breven fick kärringen ett tuppjuck av sällan skådat slag! Hon skrek som en galning och tjöt "NEEEEJ" och varken jag eller den stackars kassörskan fattade någonting????

-VAD GÖÖÖR DUUU???? fortsatte mental-tanten, DU SÄTTER JU PÅ FRIMÄRKENA ALLDELES SNETT! VARFÖR GÖR DU SÅÅÅ????

Då fär alltså kärringen ett spel för att inte frimärkena hamnade precis i hörnet och alleles rakt. Snacka och psykfall!
Kassörskan frågade försiktigt om det verkligen spelade någon roll, och se det gjorde det verkligen. Alltså jag visste fan inte om jag skulle skratta åt tanten eller bitch-slappa henne. Breven kommer garanterat fram även om man inte placerat frimärket med hjälp av linjal.

Det är kärringar som denna som gör att jag vill ha små bajonetter längst ner fram på barnvagnen. Då skulle jag köra fram vagnen lite för mycket och lite för hårt med orden "oj ursäkta, körde jag på era hälsenor?, Vill Ni ha en våtservett att torka blodet med?" Sen skulle jag vänta tills jag var utom synhåll med att skratta ett ondskefullt "MUHAHAHAHAHA"

Tilläggas bör att kassörskorna på Domus är toppentrevliga och duktiga allihopa och de förtjänar verkligen inte såna jävla kärringar till kunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0