Jävla skit

Klockan är tjugo över fem på morgonen och jag har inte sovit sen 2 inatt. Jättekul!
Jag har urinvägsinfektion. Tack för det televerket.
Har ju såklart inte varit hos doktorn eftersom de med sina 50000:- i månaden inte jobbar på natten, men eftersom det inte är första gången kan jag ställa den diagnosen själv.
Ska ringa läkarstationen så fort de öppnar.
Nu är jag ju i Ronneby, men de får fan ta emot mig här trots att jag är skåning! Annars jävlar!
Förhoppningsvis kan jag få komma dit ganska omgående så jag kan åka tillbaka till Kristianstad i hygglig tid, senast vid lunch. Knallhatten ringde igår och behövde hjälp med Svenskan så han ska titta in efter golfen i eftermiddag/kväll.

Lilla Bella Bambina är förkyld. Hon är så snorig att det blir jobbigt för henne att sova. Vi tar lite näsdroppar ibland men det kan hon ju inte få stup i kvarten. Just nu sover hon dock ganska fint. Det behöver hon lilla hjärtat.

Dockan tittade inom med Melwin igår kväll. Han kändes inte så tung längre tyckte jag.
-Nej det tror fan, sa Dockan. Han har ju haft maginfluensa!

Joo... och Bella har haft en mat-och-sov-period i helgen så de båda har nog mötts ungefär på mitten  :)
Hår har han fått också den lille godingen. Sådär så det syns på riktigt. Så fin han är med Pappas lockar  :)

El Sambo-stackaren är alldeles ensam uppe i Fjollträsk. Känns inte bra att lämna honom mol allena på nåt sunkigt trist hotell... Men jag åker upp på fredag igen. Visserligen lämnar jag ju då Bella igen, men henne lämnar jag ju i goda händer hos en hel massa folk som skämmer bort henne... El Sambo är ju alldeles ensammen...

Mässan har väl varit lite trögare än vi hoppats på. Så här långt i alla fall. Men visst, det är ju veckan kvar och sista helgen så det är bara att hålla tummarna. Idag såg det först ut att bli bottenrekord, men det skenade iväg lite grejer mot slutet av kvällen så det blev ett helt ok resultat i alla fall. Däremot sa El Sambo att han inte sett nånting alls gå iväg från konkurrenten... hehehe...

Nu ska jag gå ner till Pappsen en runda och se om det är nåt skoj på Discovery. Klockan halv sex på morgonen  :P

Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Hej!
Jag lever på hoppet om att du hittar låten!
Hälsningar
Linda

2008-03-15 @ 00:41:26
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0