Heldag med Dockan & Melwin

Min kusin "Dockan" var här med sin lille Melwin för ett tag sedan.  melwin tyckte jag behövde städa i mina kökslådor. Det var helt riktigt.  Det var bara det att när han städat färdigt behövde jag städa där ännu mer än jag behövde från början. Tack dö!



Vi gick en runda på stan. Köpte fin VM-peruk/huvudbonad till Tim, köpte små maraccas till kidsen och hade allmänt nice!

   Morfars lille pojk!

   Sing Hallelujah!

   Allra sötast är de när de sover.



Alltid lika trevligt att vara med Dockan & Melwin. Han fyllde ett år idag den lille/store fisen. Imorgon blir det kalas i stugan. det ser vi fram emot. Mycket!

Våra små bloggare in action... Knodden07 & Melwin07...







Kommentarer
Postat av: josefin

svar: desamma! :D

2008-06-13 @ 23:06:32
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0