Gott och blandat...

Trött, trött, trött... ska snart lägga mig hos Bella Bus och snarka ända till morgonen... Först lite blandade bilder...

 El Sambo blev "Årets bild" på förstasidan i K-bladets bild-krönika. El Sambo är han till vänster  :)

 Pepparkakshus anno 2007. Färdigköpt byggsats...

 Pappas flicka.. och farfars också för den delen! Bella Brandman.

 Jag gör alltid såna här till jul. Men den till höger ser lite ledsen ut...

 Här kommer Bella Långstrump tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa!

 Otroligt vackra morrnskor som jag fick av Tim i julklapp. Tack dö...

 Hjördis

 Härlig bild på Mikisen.Stora tjejen så söt hon är!




Lite snö fick vi i helgen, men som väntat var den borta innan man han släppa första morgonfisen. Kul, kul. Peppar peppar så höll sig Kristianstadsborna på vägen trots isgator (jävlar så nära ögat att jag drattade på arslet...) och El Sambo slapp ut och köra blåljus miss i nassen.

Taco här hemma idag med Mr G. "Det var gott" som Josefin skulle sagt,  och jag är fan fortfarande mätt  :P
3/4 av Halsjöligan droppade in när de skulle lämna Knallhatten i Åhus inför skolstarten. Dosan stannade i Kallinge och kollade på hockey. Nån amerikanare i KRIF som hon är ute efter sa Benny  :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: morsan

tycker nästan lite synd om Tim, han får alltid skulden.......

2008-01-06 @ 22:42:06
Postat av: Tomten

Från Tim!
Det var det faktiskt inte denna gången du!

2008-01-06 @ 22:57:18
Postat av: Therese

Nåja... kan hända att det var från Tomten, men det kan ju vara i stort sett samma sak i dettafallet. Ingen större skillnad mellan den ene Tomten och den andre
:)

2008-01-06 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0