Sälafittor, muskler och sidovagn!

I helgen var det mässa nere på Yllan. "Den stora motorfesten" hette den. Jag är ju ingen "Diesel-Doris" men eftersom jag hade fribiljett så gick jag dit med Svärfar och Bella. El Sambo jobbade så han var där i tjänsten. Jag kan tycka det är lite småtrevligt att se gamla kärror från 50-60-talet med kromet riktigt upputsat, men annars var det "Världens starkaste man" Magnus Samuelsson som var höjdpunkten för mig. Fy fan rent ut sagt så stor den karlen är! Han har ju en överkropp som kan skapa solförmörkelse!!! Två meter lång och 148 kg råstyrka är inget man bråkar med... Lite fräckt vad det när han visade hur han lufte Atlas-stenen, böjde ett 18 mm armeringsjärn mot bröstkorgen och rullade ihop ett stekjärn med bara händerna... På bilden trycker han sönder en full oöppnad läskburk.
image251

En gammal Puch Dakota med obligatorisk sälafitta!

Världens starkaste med världens sötaste!

Bella pausar i gräset i Connys tält ! www.ahusmarina.se

Sån här skulle jag haft och kört Bella i. Det är en HD med broderad rygg-kudde!

-Voff voff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0