Stulen...

Nio första:
Första bästa kompis:
 Jessica
Första bil: aldrig ägt egen bil!
Första kärleken: oj... Per Karstensson tror jag, när vi gick i fyran
Första husdjur: marsvinet Ola
Första semester: husvagn på Öland eller nåt liknande
Första jobb: Bokhandelsbiträde
Första köpta skiva: Aha's Take on me
Första piercing: Öronen
Första konsert: Herrey's i Brunnsparken med Moster Eva!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Vin hos Mormor Juldagen 2006
Sista bilfärd: Till Maxi igår
Sista filmen du såg: Hajen 2!!!
Sista ringda telefonsamtal: Mojjan
Sista bubbelbadet: Minns jag inte
Sista spelade cd: Enya
Sista kyss: Bella (ja, puss då)
Sista gången du grät: häromdagen till Oprah :P
Sista måltiden: mackor med nutella!

Sju har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nej

Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? nej men i en film!
Fått ditt hjärta krossat? ja i skolåren, men sånt läker ju
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej
Busringt till nån? Självklart!

Sju saker du älskar att ha på dig:
1.
  Jeans
2. Pyjamas
3. Gympadojjor
4. Mössa
5. Snygga stövlar
6. Bärselen med Bella i
7. INGENTING!!!

Sex saker du gjort idag: 
1. Vilat med Bella
2. Dammsugit
3. Pratat med El Sambo
4. Sjungt för Bella
5. Haft ont i magen
6. Diskat

Fem favoritsaker:
1.
Min Bella
2. Min El Sambo
3. Min mobil
4. Mina skor
5. Min säng

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Moni
2.
3. 
4.

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad såklart!

Två saker att göra innan du dör:
1.
Resa
2. Få barnbarn

Kommentarer
Postat av: KimJ

Listor är kul :D Ha en skön söndag! Kram KimJ!

2007-10-28 @ 14:33:20
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0