STOPPA TIDEN!!!

Hjälp mig någon och stoppa tiden! Idag blev min lilla Snäcka 2 månader och det har gått alldeles för fort. Jag vill att hon fortfarande ska vara det lilla ihoprullade knytet som vi fick med oss hem från BB... 

Hon är lång Gullhönan, 60 cm. Vikten är mitt på den berömda kurvan, 5190 g. Både jag och El Sambo är hyggligt långa så hon har ju lite att brås på där. 

Just nu ligger Bella böjd som en ostbåge i min famn och sover. Det ser otroligt obekvämt ut men hon verkar trivas. Ska in och lägga ner henne strax. Hon sover för det mesta i vår säng, mellan oss. Det beror inte på att hon inte vill sova i spjälsängen för det gör hon om vi lägger henne där. Nej, det är lilla Mamman och lilla Pappan som vill ha henne hos sig... 
-Hon ser så ensam ut i sin säng, säger jag till El Sambo när det i ärlighetens namn är jag själv som känner mig ensam utan henne bredvid mig. Det är så härligt mysigt att dela täcke med min lilla skatt och ligga och hålla handen och andas varandras luft... Stackars Bella får aldrig sova i sin egen säng om jag får bestämma!

 Så här ser hon i alla fall ut nu, stora tjejen:

image151

image152

Det syns att det r Mammas flicka, hon är lycklig framför tv:n. (Det Du Malin Ljungberg, det skulle Du vetat!!! )

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0