Scrapbooking

Jag är ju en människa som älskar att pyssla. El Sambo brukar säga att det ser ut som ett dagis när jag drar fram alla mina papper, mönstersaxar, glitterlim, pennor, stansar och annat. Men nu har jag ju en väldigt god anldning att ägna mig åt min passion... jag har börjat med ett litet Scrapping-album till Knodden. Än så länge kan jag ju bara lägga in lite presentationsbilder på släkten... men sen kommer såklart bilder på Knodden själv i olika situationer... tänkte dock bjuda på ett smakprov på vad jag scrappat ihop så här långt.

     

     

Bildkvalitén lämnar ju något att önska eftersom jag bara fotat av sidorna, men det får duga för bloggen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh, fiiiint!!! :o)
Visst är det skoj med pyssel! Älskar det men gör det för sällan. Vill ha det som terapi, att vara ifred med, vilket då är stört omöjligt i vårt hem = det blir alltför sällan pyssel här! :o/

Kram C

2007-05-10 @ 16:18:11
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala bara tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 19:51:59
URL: http://www.schweden-navigator.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0