HA HA HA ! ! !

Just det... av denna anledningen avstår jag från träning, det har inte alls med lathet att göra...

Ett välklätt par ~25 sitter och fikar.
Tjejen (nöjt): Jag har köpt nya joggingskor idag!
Killen: Vad bra, dina gamla var så fula?
Tjejen: Eh? ja, det var ju inte därför jag köpte nya, mina gamla var utslitna så de slängde jag.
Killen: Ja det vet jag väl.
Tjejen: Förresten, mina nya är inte särskilt mycket snyggare, springskor är ju sällan det?
Killen (med eftertryck): Nä, det är därför jag inte
joggar.

Denna lilla story och fler helt underbara vardagshistorier hittar Du på www.tjuvlyssnat.se . Snälla ta Dig till att kolla in den sidan för den är hysteriskt kul!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0