Bankok Hilton för Paris Hilton ?

Stackars lilla rika flicka som inte kan köra rattfull och olovligt samt strunta i villkorlig dom, utan att få samma behandling som alla andra. Skönt att se att pappas pengar inte kan köpa loss vilka bekymmer som helst ens i USA. El Sambo trodde aldrig att fröken Paris verkligen skulle dömas till fängelse, skönt att han hade fel. Inför lagen är vi alla lika heter det ju, och i detta fall hyllar jag domaren som fick nog av den bortskämda lilla skitungens nonchalans!
45 dagar i fängelse kanske kan få henne att tänka om lite och verkligen fundera över hur fan hon beter sig. Visst, lite specialbehandling får hon eftersom hon ska sitta avskild i någon slags isolering från de andra fångarna, men det är väl för att inte råka illa ut kan jag tro, det blir nog ingen lyx för henne i alla fall.
GROW UP MISSY!

Annars är allt som vanligt tycker jag. Magen växer så det knakar... Har lite bekymmer att sova nu faktiskt. Stöttar och pallar upp med kuddar bäst jag kan men sover inte så bra ändå. Det är ju obekvämt hur jag än ligger tycker jag. Nåja... jag somnar när jag blir tillräckligt trött...

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0