Off we go!

Så ja, nu är jag klar för min roliga tågresa till Ronneby. Sist jag åkte låste jag ju in mig på toan i bussen så nu ska jag tömma för allt jag är värd INNAN jag går ombord...

Idag ska vi fira Farmor som blir 85 imorgon. Vi ska på Borgmästargården i Ronneby och äta och det ska bli kanon.  Inte så ofta jag träffar den sidan av släkten men nu får jag återse Fastrar och Farbröder och några av kusinerna. Men Fröken Vitamin kunde inte komma denna helgen. Synd. Men, jeanette som jag inte sett på några år kommer ner från Götet och det ska bli jätteroligt att träffa henne igen.

Ska hinna med att följa Mojjan till Listerby och köpa blommor också, och titta uppom Kaj som är sjuk. Hon har dragit på sig nån förkylning verkar det som. Inte roligt alls. Hon kan behöva lite uppmuntran!

Men nu ska jag promenera bort till stationen i regnet. El Sambo är på träningsläger så jag har ju ingen bil hemma  :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0