INGA HÅL!

image106


Det var med blandade känslor jag gick från tandläkaren igår. Glad över att jag inte hade några hål (fick beröm för attjag tar så bra hand om mina tänder)! Tung i sinnet över att ändå behöva betala 700:- för undersökning, 4 röntgenbilder och putsning. Sura pengar...

Var på möte med Eddy igår och det gick väl riktigt bra. Han har äntligen börjat styra in på samma linje som vi varit ett bra tag  :) Det är Tysken som fått honom att svänga tror jag och det är ju väldigt bra för vår del.

Efter mötet stak vi till Lund och käkade Thai-mat. Gott men starkt. Därefter körde vi en tur omLomma när vi ändå var i krokarna. Tjejerna blev överraskade! Kusin I pussade i vanlig ordning på "Bääbisen" och pratade och sjöng för den, och Kusin M använde honom som huvudkudde när hon låg bredvid mig i soffan!  :) På lördag kommer de små sötnosarna upp till oss och stannar över. Får försöka hitta på nåt skoj då. Ska kolla upp "Andy's". Ska visst vara nån slags stor inomhuslekpark... Kidsen på GHS tjatade som attan om det stället när jag var där.


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0