Kom igen nu va?

Nu är detta liiite tradigt. Knodden väger nu över 3300g så varför envisas han med att ligga kvar därinne? Trångt och jäkligt har han det, det märker jag på hans rörelser. Det hjälper inte hur snällt jag än pratar med  honom, det händer ingenting...  :P

El Sambo har slutat med sina ögondroppar men fortfarande ser han ut som Crazy Frog med en normal och en jättestor pupill. Den stackaren klättrar också på väggarna nu. Men han har börjat sitta en del vid datorn nu. Så länge han har sin pirat-lapp funkar det ganska bra. Vi får se vad doktorn säger på måndag. El Sambo är SÅ sugen på att köra cross, men han inser själv att så länge han är sjukskriven är det out of the question! Eventuellt ska han med Elvis ner till Skivarp imorgon. Men det blir till att stå vid sidan om och bara titta. Det började ju bulta i ögat på honom igår bara han satt på crossen på lagret och dunkade framgaffeln i golvet några gånger för att kolla om den läckte nåt. Så att köra ligger nog ett tag framåt i tiden tyvärr.

Har varit uppe några gånger inatt och ring till Australien. Inte förrän kvart över sju i morse fick jag tag på rätt kille. Men jag är ju ändå uppe och springer på toa så det spelar ju egentligen ingen större roll.

Tror våra BB-väskor är färdigpackade nu. Ja Knoddens är klar och står innanför dörren. Min är... nästan klar. Ska ha ner ett par mjukisbrallor och några inneskor också. Får köpa några billiga flip-flopskor eftersom jag inte har några som passar mina vattensvullna elefantfötter. Sen tror jag att jag är redo. Ska tvätta min vita långkofta idag också och lägga ner. Sen är det bara att tuta och köra. Om nu Knodden ville lägga sig på tutan nån gång...

Nej, sova lite till verkar som en bra idé.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0