Tacka vet jag stan...

... i alla fall när det kommer såna här busväder. Kompisarna i Önneby har varit strömlösa sen i lördags och enligt Eon:s hemsida ska de inte få strömmen tillbaka förrän tidigast imorgon bitti. Sånt slipper man när man bor mitt i stan. Även under Gudrun hade vi full power hela tiden.
Ringde Mojjan igår och de var faktiskt mörklagda under några timmar trots att de bor ganska centralt.
Vi trotsade blåsten igår och stack till Ishallen för att se KIK ta emot Olofström. Det blev seger med 5-2. Inga självklara siffror alls. Det kunde nästan lika gärna varit omvänt. Men för en gångs skull var det hyfsat bra och underhållande hockey!
Idag ska jag till GH-skolan och träffa tjejen jag ska vikaiera för. Jag börjar på onsdag och har sen 100% i 3 1/2 veckor. Skönt! Men nu ska jag lägga pengar på bilen! C Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0