UPDATE

Igår var det tävling för El Sambo. Vi körde till Skivarp med Team Elvstrand och det blev en bra dag. Solen sken, det var varmt och resultaten blev bra. El Sambo slutade femma, hans näst bästa resultat någonsin, och Elvis tog sig till A-final och slutade runt 15:e plats. Vi var tvungna att köra innan resultatet spikades upp.
Freddan låg tvåa i finalen efter rapport från R ,men körde kull och slutade "bara" 4. Som om det skulle vara dåligt???
Bra jobbat killar!

På kvällen var vi i Färlöv hos Lundströms på 30-årsfest. Jättetrevligt. Fru L hade gjort god mat (Herr L hade själv gjort Tzatzikin) och vi satt i partytält i trädgården och käkade och partajade till midnatt. Sen var vi tvungna att bege oss. Det hade varit en lång dag och jag var helt slutkörd. En lång men väldigt trevlig dag från början till slut!

Har börjat få lite förverkar nu, men fortfarande ingen ordentlig. Jag hoppas och hoppas så fort jag känner nånting att det ska tillta i styrka och smärta, men nej då... Jag märker ju att Knodden har det trångt därinne för han bökar runt värre än jag vet inte vad... Jag har sagt till honom att det är mycket mer plats på utsidan, men det hjälper inte  :)
Jag är dock väldigt trött hela tiden och har ingen direkt ork att röra mig så mycket åt gången. Hoppas det händer nåt snart!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin... Mrs Kristofer Svensson!!!!!

Det hoppas jag med!! Det ska bli så spännande. Kramar

2007-08-06 @ 10:00:42
Postat av: Caroline

Tack för din hälsning på min sida!
Jag önskar Er varmt lycka till! Jag antar att vi kommer att få besked på semestern. ;o)
Kram och klapp på bautamagen!

2007-08-06 @ 21:02:28
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0