STILL NO NEWS...

Spelar på övertid och har inte fått några indikationer på att slutsignalen skulle vara nära. Sorry folks.

Fick ett härligt telefonsamtal i måndags morse. Dockan ringde klockan 8 och sa att hon hade nån som ville prata med mig. Sen höll hon luren till Melwin som satte igång med världens joller! Skitskönt! När han tystnade pratade jag lite med honom och gratulerade på 2-månadersdagen osv. Så fort jag tystnade satte han igång igen! Är han go eller är han go? Jag skrattade gott åt den lille fisen. Inte många som är så "tiiidiga" att de kan prata i telefon när de bara är 2 månader. Eller liten och liten, han var på 2-månaderskontroll igår och vägde 5570g. Så jag vet inte om liten är rätt epitet...

Nu ska jag tröstdricka en Chocobanana-Shake!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sicken rackarunge att hålla sig inne..! Men, det är väl sant det dom säger...borta bra men hemma bäst! Gäller det även bebbar i magen tro?? ;o)
Ja, vi har haft en härlig vecka tillsammans på Holmarna! Är verkligen helnöjda! :o)
Klapp på magen!
Kram C

2007-08-17 @ 21:44:14
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0