Spik i foten...

Aj aj aj... städade i badrummet när jag plötsligt såg att det var blod lite här och var på govet. Kunde inte begripa var det kom ifrån förrän jag såg ett det var hål på min strumpa och en blodig och sönderskuren "pektå" tittade ut. Hoppsan... Jag fick visst inte upp alla glasbitar efter att ha tappat nagellacket förra veckan... Nu har jag ett snyggt litet "lock" längst fram på tån och det bara vägrar sluta blöda! Har bara vanliga skitplåster hemma. Ringde El Sambo på jobbet och bad honom nalla hem lite kompresser. Det tycker jag de borde ha på räddningstjänsten, eller?

Nu ska jag halta ut i vardagsrummet och lägga mig på soffan med tån uppåt så ska vi se om vi inte får stopp på flödet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0