Aldrig får man vara nöjd...

Godmorgon! Vaknade till min glädje utan att min skadeskjutna tå blodat ner i sängen. Glädjen förbyttes dock snabbt mot uppgivenhet när jag märkte att nacken nu istället bestämt sig för att jävlas. Har väl inte nackspärr direkt, men en distinkt smärta strålar ut från en liten punkt i nacken så fort jag vrider för mycket på huvudet. Nackspärr light kanske. Hå hå ja ja... "Man ska känna att man lever" heter det ju.


Jobbar kort dag idag så jag hoppas på att El Sambo vill låna ut bilen. Klockan 15.00 slutar Knallhatten skolan och då ska Gudmor plugga engelska med honom. Han har inte jättelätt för språk stackarn, och nu har han prov på onsdag. Så, lite plugg, en god middag, och ännu mer plugg ska väl få honom godkänd? Vi fixade ju tyskan tidigare i höst!


Dags att käka lite frukost (gör jag nästa aldrig) och sen bege sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0