Snyggast i stan!

Snyggast i stan!



Kolla in mina blommiga trälabbar! De och en påse godis för 10 spänn var allt jag köpte på vår shoppingresa till Kungsbacka. Så säger El Sambo att jag slösar med pengar??? Han handlade loss för över 5 lakan! Visste blev det 4 par jeans, caterpillar och pepe, CAT tröja, CAT skor och lite Björn Borg kallingar, men i alla fall...



La bud på det lilla gröna huset igår. Eftersom ingan annan gett nåt bud sa vi att vi tar det för det priset han satt ut. Då har han mage att säga att han vill ha 1.050.00:- och att han dessutom vill bo kvar året ut!

NO WAY JOSE! Tufft, sa jag till mäklaren. Men vi ger 995.000:- och vill flytta in den förste augusti. Möjligen kan vi skriva papper nu men vänta året ut, men då ger vi inte mer än 950.000:-

Får se vad han svara på det. Men inte fan kan man sätta ut en vara till försäljning och sen höja priset när kunden bestämt sig? Med tanke på att huset legat ute över en månad och ingen annan än vi lämnat bud så kan han inte precis välja och vraka bland köpare... Men vem vet, vi kanske blåser oss själva om vi inte tar det. Usch... det är inte kul att ha is i magen. Jag vill ju ha det huset!!! Har ju redan bestämt tapeter till sovrummet och handtag till köksskåpen...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker att ni gör helt rätt i att ha is i magen. Fattar inte riktigt hur mäklaren kan gå med på att begära ett högre pris när det inte är någon annan som lagt bud. Och dessutom inflyttning om 8 månader. Strange! Vad är det för en märklig mäklare?!?

Snygga dojs! Isan har också nya tollor fast klassiskt svarta med mönster i gult och rött. Ursöta!!

Kramen!

2006-05-03 @ 22:14:33
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

VA??? Vilken fräck en! Sådär kan man väl för tusan inte göra som säljare och än mindre gå med på det som mäklare??? Fattar NADA?!?

Tjusiga tållår! Mina är oxå blommiga...fast i lite hispigare färger...blå och orange för att avslöja lite! ;o) Bild kommer kanske en dag på min blogg, vem vet!

Tjipp å hej!
/Reisans decembermammaväninna Caroline

2006-05-09 @ 14:36:24
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0