Pärlnoja!

Pärlnoja!



Det går en epedemi på jobbet som drabbat snart alla kvinnliga lärare. Alla är som besatta av den senaste trenden: göra egna halsband! Jag var en av de första som trillade dit. Jag kunde lätt lägga ett par hundra i veckan på pärlor... Matcha olika färger och nyanser och köpa lite större fina pärlor till avslut. Det är som ett gift! Men kul som fanken är det. Och det är nice att kunna matcha lite fräcka smycken med alla outfitsen i garderoben. det halsband jag själv gjort säljs ju inte i tusentals på HM eller Lindex. halsbandet och armbandet på bilden gjorde jag ikväll. Tilde ska få dem på sin fyraårsdag. Färgvalet var inget svårt eftersom allt i denna damens värld ska vara "josa".>

Mäklaren hörde inte av sig idag heller. Undrar just hur jag ska tolka det???

Imorgon är det TAPAS NOCHES hos engelsk/tyskfröken. Vi blir 7 stycken som ska käka Tapas och sjunga karaoke. Vin? Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0