Dags att skaffa lite ytterligare vuxenpoäng...

Dags att skaffa lite ytterligare vuxenpoäng...



Att det ska vara så svårt att hitta ett hus! Allt jag vill ha är ett rymligt, modernt, välskött hus med uterum, soldäck, stor gräsmatta och fin utsikt och dubbelgarage. Till en summa på sådär en 800.000:-

Ok, jag ser det orimliga i min önskan och jag har faktiskt inte de kraven. Men det är lögn i helskotta att hitta nåt man tycker om till rätt pris. Och sen till nästa problematik:



LOCATION LOCATION LOCATION! Hur längt ut på bystan ska man våga dra sig? Ska man pebdla 1 1/2 timme till jobbet eller tvingas köpa en andra bil?



Hur som helst, huset på bilen ska vil kolla in imorgon. Det verkar bra och läget är helt ok.

Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0