OPERATION

blir av den 10 augusti. Igår kom äntligen kallelsen i brevlådan. Redan den 29 juni ska jag på förinskrivning. Ett besök som tar 3-4 timmar där jag får prata med sjuksköterska, inskrivningsläkare och narkosläkare. Antar att jag då ska få all information om hur det går till rent praktiskt, risker med operationen och så vidare. Jag vill att Peter ska vara med på det samtalet så han får förstahandsinfo också från läkaren. Bella får väl ta minisemester hos Mormor och Morfar då  :)

På måndag måste jag till Vårdcentralens laboratorium för att ta massa blodprover. De ska hinna analyseras innan den 29:e så det är bara att sticka dit direkt måndag morgon.

Skönt att det äntligen blir av. Två månader känns ganska långt bort just nu, men jag misstänker att tiden kommer att rinna på ganska bra och innan jag vet ordet av är det augusti. Tror det blir lite nervöst när det närmar sig...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det blir det säkert (nervöst) men förstår att det är skönt att få det gjort!!

2010-08-08 @ 18:12:43
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0