Tiden går alldeles för fort...

insåg just att Bella fyller 3 i år och blev så full av vemod och konstiga känslor att jag satte mig och försvann i minnen med hjälp av gamla foton. Min lilla skatt växer ifrån mig känns det som. Jag hinner inte med. Vill göra så mycket mer med henne än jag förmår. Men man kan väl inte göra mer än sitt bästa?


Några timmar gammal...


I morfars famn, 3 dagar gammal.


Så här gör vi fortfarande, jättemycket!!!


Mormor killar mig lite  :)


Akta dej Morbror, så du inte får en smocka!


Lite mingel med kändisar. Det ska börjas i tid.


Hon har alltid älskat att bada.


Av någon anledning ligger hon fortfarande alltid på tväre i sängen. Fötterna
i min mage och huvudet hos Peter, eller tvärtom...
Eller med huvudet i väggen i sin egen säng och fötterna utanför...


På väg till Memmes ettårskalas. Vi tog frukost på stan innan tåget!


Cykeln fick hon av Farfar och den är en stor favorit.


Trevlig midsommar Morbror Tisa! Skål!


Första gången hon tittade på Emil.


I skogen hos Therése & Chippen med pojkar. Lägg märke till den underbara soffan.
Sån hade mina föräldrar när jag var liten  :)


Man kan föna håret med dammsugaren.


Puss på Dig Lina. Mammas Kusin Vitamin från Linköping.


Ibland vill  man bara tramsa lite...


som sagt...


Kommentarer
Postat av: Karin

Charmtroll!! Puss på er

2010-01-04 @ 06:28:19
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: milo

Ja visst springer åren i väg, så ta vara på tiden. krama ditt charmtroll medan hon vill, kommer en dag hon inte vill.

2010-01-06 @ 07:20:44
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0