Fönstertittare

I onsdags morse upptäckte jag spår i snön hemma. Någon (några) har gått utifrån vägen, upp på vår uppfart, sneddat över gräset, gått fram till ena sidan av köksfönstret, gått till andra sidan fönstret och sen gått tillbaka ut på vägen. Det måste ha skett nån gång sent på tisdagskvällen eller under natten till onsdagen. Möjligtvis tidigt på onsdagsmorgonen. Jävla fluktare!!! Tänkte först ringa och göra en polisanmälan, det borde gå som ofredande eller nåt, men jag gjorde aldrig det.


Jag tycker nog det ser ut som det är två individer som trampat i snön, eller?



De har gått förbi hela fönstret. Antagligen tittat in för att se om jag/vi var uppe.



Så här ser ett av spåren ut.



det vänstra tillhör en av fluktarna. det högra är min trätolla i storlek 40. Skulle bara jämföra storlek.



Det måste vara två olika.



Jävla idioter! Gå långt in på tomten och titta in i folks fönster! USCH!

Kommentarer
Postat av: sofie

min mamma gillar att fönstertitta för att se folks inredning har jag hört haha, fast antagligen inte på så nära håll och så har hon inte storlek 40 coh går inte runt med 4 skor ;)



2010-01-13 @ 23:34:03
URL: http://sofieinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0