En dag i helvetet.

OBS! Detta skrevs igår, tisdag, så allt är en dag snett på det...

Idag har det varit rent jävligt med ryggen. Tror aldrig jag haft så här ont tidigare. Det började redan igår. Jag tog en tramadol på kvällen eftersom jag hade rejäl värk. Men jag kunde inte somna ändå. Låg och vännde och vred men det gjorde jätteont hur jag än låg. Klockan 0200 gick jag upp och tog en tramadol till och då lyckades jag somna efter det. Hade dock ont redan när jag vaknade. Funkade halvdant att gå till dagis med Snäckan.
Har inte kunnat sitta eller gå ordentligt idag. När jag skulle hämta Bella på dagis tog det en timme... Dagis ligger 300 meter härifrån. Visst, en liten stund tar det att hämta, och vi gick in i affären och handlade ett par smågrejer. Men jag hade nåt så grymt ont när vi gick hem att jag bara klarade 5-10 meter i stöten, sen fick jag pausa. Då sätter jag mig på huk som om jag skulle hoppa groda ungefär, sen sitter jag så en liten stund, och då försvinner eller minskar värken en stund. men så fort jag börjar gå kommer den igen. När jag kom hem slängde jag in kassen i tvättstugan, ropade på Peter att ta Bella och sen bara droppade jag på golvet. Det finns inte ord att beskriva hur jävla ont jag hade. Fan vad detta SUGER som fjortisarna säger.

Men nu jobbar Peter, Bella har somnat och jag har tänt massor av värmeljus i fina ljusstakar och ska mysa en stund innan jag gär och lägger mig. Ska bara sitta i mörkret och njuta av ljusskenet och hitta lite inre frid och lugn först  :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Skickar kärlek!

2010-02-24 @ 15:45:11
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0