Påsk-Party

Den 29 mars blev min kära Mormor 75. Det firade hon med släkt och vänner på Påskafton, det var kalas av stort mått. God mat, roliga lekar, gott vin, sånghäfte, musikunderhållning och dans!


Ja må hon leva!



Memme vilar lite...


Påskbuffé


Min bror... en sann gourmét...


Barnbarnens sång till Mormor!


Och ett fint halsband!


Min bror och jag...


Kom i kostervals..


Stefan och Magnus trubadurade.


3 x Snöggve... Jag, Morbror Sassa och Dockan


Ingrid och Mormor rockar loss. Pantertanterna från Domus!


Lasse hälsar på sin mormor på Hyllebärsvägen. Han har med sig sin
stickning, sin symaskin, sin gungstol, sin rockring och sitt gökur... KOKO!


Lillebror Gall.


Josse & Peter


Gert och Födelsedagsbarnet!

Kommentarer
Postat av: Zara

Det går så bra så :)! Kram

2010-04-08 @ 07:11:11
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: milo

Ser ut som en trevlig fest, gick det bra med ryggen? Där fanns kanske flytande medecin?kram

2010-04-12 @ 19:04:25
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Milo: Där fanns gott om flytande medicin så jag dansade lite :) men det bet mig i röven dan efter...

Men visst var det trevligt. Sån afester gillar jag!

2010-04-13 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0