Tvååring bortskänkes!

Nästan i alla fall. Fatta vilket jävla utbrott ungen fick. Hon illvrålade i säkert en kvart. Tårarna sprutade och hon tappade nästan andan mellan varven. Allt bara för att hon inte fick ösa obegränsat med Oboy-pulver i sina ca 3 matskedar mjölk. Mein Gott!

Om grannarna hörde det står snart BRIS och socialjouren och knackar på dörren.

Till slut sa jag till henne att hon fick sluta skrika och äta sin mat, eller gå in på rummet. Då sprang hon in på rummet medans hon om möjligt skrek ännu högre.

Efter mycket om och men slog jag över oboyen i hennas flaska och gav den till henne framför tv:n. Då var ilskan som bortblåst och hon var sitt vanliga härliga jag igen.

Min enda tröst nu är hoppet om att detta skrikande gjort henne trött så att hon somnar före åtta ikväll. IN MY DREAMS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att det finns fler som ha humör!

2009-07-13 @ 18:35:35
Postat av: Karin och Ella

Är det någon sjukdom just idag? Ella har också skrikigt som en toka!

2009-07-13 @ 21:24:51
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad fin bloggen blivit, du kan du :)

Jag kan aldrig tänka mig att bella skriker på mamma !

2009-07-13 @ 21:33:32
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: morfar

Ja nästan 2 år men vi ta henne.

När hämtar vi henne eller hemleverans kan ordnas?

2009-07-13 @ 21:54:24
Postat av: Therése

Morfar, så som läget var just då så hade Ni fått hemleverans. Jag hade satt henne i en taxi och gladeligen pröjsat... Men nu har ju demonen släppt sitt grep om henne och hon är som hon ska igen, så jag behåller henna ett tag till i alla fall :)

2009-07-14 @ 00:01:12
Postat av: morfar

Trösta dig med att det finns de som är värre och eller har varit värre :D

2009-07-14 @ 14:46:29
Postat av: sofie

vi kan byta!!!

det där är ingenting mot treåringen jag tar hand om, hon skriker sådär fast dag ut och dag in istället för i en kvart...

2009-07-14 @ 23:57:12
URL: http://sofieinengland.blogg.se/
Postat av: Sara

Ojj känner igen dom där utbrotten, alla vi gör nog det med 2-3 åringar..!!:-)

2009-08-03 @ 21:00:48
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0