Nu badar vi!

Äntligen har vi "öppnat" poolen. Peter och jag tog premiären i torsdags kväll innan vi drog på täcket. Det var 20 grader i vattnet och jag kan säga att i en pool känns det jävligt kallt! Men lite "candle light swimming" blev det iaf.




Bella är inte intresserad av att bada i den ännu, hon plaskar hellre med fötterna bara. Men det ska vi snart bli tre om!  :)



******************************************************************************************************

I torsdags planterade jag i mina blomlådor. Jag ksatte tagetes som en äkta tant! Men jag gillar dem faktiskt jättemycket.




de här satte jag i en kruka som ska stå vid trädäcker när det är helt klart. Har ingen aning om vad blommorna heter. de stänger sig varje kväll för att sen "blomma" ut varje dag.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej tanten! Hur går det med trädäcket? Vinkvällen är efterlängtad! Kram Karin

2009-07-05 @ 20:48:22
Postat av: Tant Therése

karin, efter några alldeles för varma dagar då Peter inte kunnat jobba på däcket, var det kväll skyfall så han hade drunknat om han gett sig ut. Men förhoppningsvis händer det lite imorgon. Inte så mycket kvar nu på själva däcket. Men sen ska det ju staket run också...

2009-07-06 @ 00:23:09
Postat av: Karin

LÄngtar!

2009-07-07 @ 09:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0