Sömnproblem

Nu är det inte roligt längre. På dagarna har jag så jävla ont att jag bara blir irriterad på allt och alla, på nätterna kan jag inte sova, därför blir jag tröttare och tröttare för varje dag. Klarar knappt av att gå en 15 minuters promenad längre. Mer och mer irriterad och mer och mer glömsk/disträ och förvirrad. Hur länge klarar man det? Och hur mycket mediciner kan man egentligen stoppa i sig?

För den som undrar kan jag säga att diskbråck är det jävligaste jag varit med om. Hade hellre brutit benet igen och gått igenom samma 4 operationer som förra gången.




Klockan är nu 0200 och om 4 timmar ringer väckarklockan, jobba till ett. Sjukgymnasten klockan halv två. Hem. Städa. Kräftskiva klockan 1800. Hem mitt i natten. Förhoppningsvis sova lite. Upp tidigt på lördag och baka pajer. Klockan 1400 kommer gästerna. Klockan 2000 däckar jag på soffan.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0