JÄVLA INTERNET

Adamo bredband har det mest irriterande meddelandet när man står i telefonkö till deras tekniska support.

"Du hittar mycket information om våra tjänster och kan beställ direkt på vår hemsida..."


HALLÅ!!! Varför ringer jag supporten? Jo, nio gånger av tio pga att Internet inte fungerar. Hur fan ska jag då kunna hitta informationen på hemsidan? PUCKON!!!


Har haft alldeles för mycket strul med bredbandet sen i somras. Det är som lotteri när man ska ut på nätet, ska det funka eller inte denna gången? Tycker inte det är ok nånstans. Jag betalar fan pengar varje månad för att ha tillgång till Internet 24/7... Ok, en gång hade en kabel grävts av i Malmö nånstans, såna olycksfall i arbetet kan inte Adamo lastas för, och det tog inte så himla många timmar innan det var åtgärdat. Men alla andra gånger när det strular och ingen vet varför? Får jag som betalande kund pengar tillbaka eller sänkt månadskostnad? Svar NEJ. ILLA ILLA ADAMO! Snart byter jag Internetleverantör!


PS. Sitter och skriver i word för att senare klistra in i bloggen. I skrivande stund har jag köat i 12 minuter och har således hört the fucking meddelandet ett antal gånger... DS


PS2. 16 minuter...DS2


PS3. 27 minuter.. and counting...DS3


PS4. 32 minuter "På vår hemsida kan Du testa hastigheten på Din anslutning..."  det kan jag svara på utantill: NOLL JÄVLA KM/H!!! DS4


PS5. 38 minuter... SVAR!  "Driftstörning i hela Kristianstad, kan tyvärr inte svara på vad det är med vi jobbar på det" Jamen så jobba snabbare då!!! DS5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0