JÄVLA IDIOTREGLER

image115

Tack så jävla mycket till skit-a-kassan. Eftersom jag jobbade i höstas och vid anställningens upphörande fick semesterersättning utbetald, får jag nu 27 dagar utan ersättning från a-kassan!!! Vad är det för jävla skåp som lagt upp det så? Ärligt talat, den summan var inte speciellt stor och skulle inte räcka i 27 dagar även om jag hade de pengarna kvar. Och för den delen så går de pengarna åt när man drabbas av karensdagar och nedsatt inkomst.
Jävligt smart att dra bort de dagarna på sommaren också... hur stor chans är det att få vikariat för en timvikarie som jag när det inte är någon skola??? HALLÅ SOMMARLOV! Så ingen a-kassa... och ingen chans att jobba heller. Hur jävla hjärndöd måste man vara för att komma på nåt så urbota idiotiskt???

Ska bli kul att se vad man ska leva av nu i en månad... Uppdateras inte bloggen på ett tag så är det för att jag blivit vräkt pga utebliven hyra samt svultit ihjäl.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0