Det grövsta jag sett!!!

image90

Kolla in galten! detta är det värsta jag sett i djurväg någon gång. Grisen på bilden som blev ihjälskjuten i ett reservat i Alabama var 2,7 meter lång och vägde 453 kg! Snacka om monster! jag hade gjort i byxorna om jag sett en sån i skogen när jag var ute och spatserade. Jösses!

Idag har jag gjort fint på balkongen. Där är jättemysigt nu, men vänta bara tills ikväll när det börjat skymma och jag tänder mina fina ljuslyktor! Då blir det mysfaktor som heter duga!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja den var helt grym! R, kommunjägaren satt och stirrade på bilden i flera timmar! ;o)
Klappa magen!

2007-06-04 @ 12:08:24
Postat av: Lilleman

http://66.226.75.96/pig/
ojdå :P

2007-06-04 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0