Hipp Hurra

image118

Ja jösses... så fyller man då år igen. Idag, 9 juli 2007, blir jag 25. Visserligen för 7:e gången men i alla fall... Inte klokt så tiden flyger! Det blir inget direkt firande idag, utan kalaset blir på lördag. I all enkelhet såklart.

Men!!! Moni & Mika kommer ner idag så lite fest blir det i alla fall  :)   Vi har inte setts sedan mässan i mars så det ska bli roligt. 

Har även avtalat att åka och titta på/köpa en bilbarnstol på tisdag. Jättefin och knappt använd. Sen är det bara gisslet om hur man ska göra med bilen. Ska man ha stolen i fram- eller baksätet? Urkoppling av airbag - hur säkert är det egentligen? Ska vi ens behålla denna bilen eller ska vi byta innan det är dags att eventuellt pröjsa VOLVO hur mkt som helst för att koppla ur den där luftpåsen? Beslut, beslut, beslut...

Nu ska jag i alla fall göra mig redo för sängen. Sov grymt dåligt natten som gick så nu behöver jag, och förtjänar, en riktigt god natts sömn!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0