VECKANS DRONT

... är ingen mindre än undertecknad själv. På tågbussen hemifrån till Ronneby idag lyckades jag med konststycket att låsa in mig själv på toan! Ni vet själva hur rymliga, väldoftande och allmänt trevliga busstoaletter är, så det var ju en angenäm upplevelse... NOT!
Precis när jag gått in slog dörren igen, och försent upptäckte jag att det inte fanns något handtag på insidan av dörren. OH MY GOD! Hur som helst, kissa kunde jag ju göra ändå, men att ta sig ut var lite värre. Jag fick banka på dörren tills tjejen som satt närmast hörde mig och kom och öppnade dörren utifrån. Tur att jag inte var ensam passagerare!

Är hos Mojjan och Pappsen nu och väntar på gästerna som ska dyka upp kring 2-snåret. Vi ska äta lite gott och ta en lätt fika. Nice!

Imorgon ska vi ner till Lomma på lite påsk-samkväm  :)   Det ska bli trevligt. Vi har inte träffats på 2 månader för katten! Ska bli gottigt att krama tjejerna igen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hoppsan där långt bort i Blekinge. Vi tycker också att det ska bli kul att träffas. M & I längar såå efter er och har frågat "är det måndag idag" hela påskhelgen. ;-)

2007-04-08 @ 15:36:24
Postat av: Propp

Ha, det har ju inte ens jag lyckats med...

2007-04-08 @ 22:40:32
URL: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0