BUSY BUSY

Jösses vilket fart! Jag har verkligen glömt hur det är dagarna innan jul.Shoppa och slå in julklappar, rimma, städa, duka, fixa gra, klä granen, baka julgodis, griljera skinkan, stek aköttbullar, städa, plocka fram alla 1000 tomtarna, osv osv... Och jag har knappt börjat! :)
Nåja, jag trivs med att gåra sånt i sista sekunden, och jag jobbar bäst med städning och festförberedelser sent på kvällarna och nattetid. Jag är i alla fall i stort sett klar med julklapparna. Bara nåt litet kvar att fixa som jag tar imorgon.
Peter-stackaren är långt ifrån kry. Han bara sover. Min lille snutt är helförkyld och har ingen ork alls i kroppen. Stackarn ser helt fördärvat ut... röda ögon, snorig näsa och alldeles blek. Jag har beordrat honom i liggande ställning så tar jag hand om resten. (Han skulle ändå bara vara i vägen...)
nej, dags att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0