What the F...?

Började jobba idag igen. Kändes väldigt bra att komma igång, samtidigt som det kändes mysko. Var som om jag or eny på jobbet igen nästan. Nåja. Tufft var det att koma iväg imorse. Var helt sönderstressad och genomvarm när jag kom dit, och då är det bara ca 300m.
Hörseln i högerörat kommer och går med några minuters intervall. Jag ser det som ett gott tecken att jag hör, även om det bara är med jämna mellanrum.
Tyvärr har det börjat värka i vänster öra igen. Mindre kul. Känner mig även febrig men har enligt termoscannern ingen feber att talal om. Håll tummarna för hypokondri!!!

Imorgon har vi "RYMDFRUKOST" på jobbet. Vår "kompis-avdelning" är också inbjudna. Man ska vara barfota samt ha med sig en stjärna. Den där barfota-idén ska jag diskutera i enrum med Betan sen. Jag har nog inte snackat om för henne att jag har obotlig fotfobi...

Men nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull. Måste tydligen hjälpa pinicillinet lite på traven för att det ska få full effekt.

Buenos Noches Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0