Jag - Imelda Marcos

Skkor... kan man verkligen ha ett fullgott liv utan massor av skor? Jag tror inte det. Jag vet en gång i 15-årsåldern när Mamma var trött på att ha drivor av skor i hallen. Hon sa att jag fick ha 5 par skor i hallen, resten fick jag ta upp i min garderob på mitt rum. Jag räknade skorna under denna process... över 50 par!!!
I dagsläget har jag inte ilka många skor. Jag har fått en förkärlek för pumps i olika varianter, men det känns lite meningslöst att skaffa massa pumps när jag helst går i mina slitna gympadojjor... Men igår blev det i alla fall ett par nya pjuck! Var på stan med Mojjan när hon generöst öppnade plånboken, TACK SÅ MYCKET!
När El Sambo ringde från crossbanan sa att han Bella också fått skor! Tonni hade gett Peter ett par skitsöta små adidas-gympaskor till Bella. Supersnällt! Och det är ju faktiskt så att SKOR, näst efter CHOKLAD, är kvinnans bästa vän. Så det är bra att hon lär sig från början lilla Snäckan. Skor är helt ok redan nu men chokladen får vänta!

image153

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Moster

Dom röda skorna gillade jag. Kanske kan ärva som när du vuxit ur dom.

2007-10-21 @ 19:46:10
Postat av: Karin... Mrs Kristofer Svensson!!!!!

Då har så otroligt rätt!! Skor är kvinnans bästa vän... jag älskar alla mina skor!

2007-10-21 @ 19:49:54
Postat av: Asa Eden

Vill stjäla dom röda skorna....

2007-10-28 @ 00:22:52
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0