Dop-planering

Sitter så här mitt i natten och filar lite på Bellas Dop. Vi ska träffa prästen imorgon så jag ville ha klart för mig hur jag vill ha det. Det ska nog inte bli några problem. Det är en kanontrevligt präst som jag hade kontakt med under religionskurserna på högskolan och jag litar fullt och fast på att han gör ett bra jobb!
Men det är en del som ska planeras ju... psalmer, diktläsning, musikframträden osv. Hittade en bra sida på nätet som jag hade som "bas" för vad jag ska tänka på. www.barndop.nu. Men nu är det ändå dags för bingen tycker jag. Bella har inte ätit sen 8-tiden ungefär så jag kan ju glömma att hon sover till 7 som hon gjort de senaste dagarna... Det blir till att gå upp inatt det är jag säker på.

Avslutningsord som jag hittade på dopsida: Barn är nycklarna till Paradiset!

Så sant så sant!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0