Ulf Olsson död

Läste precis att Ulf Olsson, mer känd som Helén-mörderen, hittats död. Han har tagit livet av sig.
Jag kan inte påstå att jag sörjer ett sådant odjur. Det han har gjort är så fruktansvärt, han skulle aldrig mer få gå ute bland folk, och då är det ju på ett sätt lika "bra" att han är väck från jordens yta. Nu kostar han ju inte pengar.
MEN!!!!
det är för djävligt att han lyckas ta livet av sig inne på rättspsyk! Han står under psykiatrisk vård och observation, och har tydligen även uttalat sina självmordsplaner för läkare och vårdare, och ändå lyckas han.
Svensk psykiatri är under all kritik.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de är minsann tur att både du o din lilla sessa är sjuka då o då :D haha !! Nej skämt o sido,

Chansen att jag får de viket är otroligt liten med tanke på att man i första hand måste sätta in vikarier ifrån poolen när de handlar om långvik, Men man kan ju alltid hoppas :)

Varsågod, de va så lite så... och är de något annat du behöver hjälp med så vet du vart jag finns ;) Kraaam på dig ...

2010-01-13 @ 20:18:28
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp nu funkar det!

2010-01-19 @ 21:38:58
Postat av: Prebensine

I like your website alot...its lots of fun...

2011-05-23 @ 08:57:30
URL: http://prebensine.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0