Rehab

har just suttit med chefen och gjort en "rehab-plan" eller vad det heter. Lite formella anteckningar om vad jag har för arbetsuppgifter, vad jag kan och inte kan göra, vilka hjälpmedel som eventuellt kan underlätta för mig osv.
Sen måste vi fylla i liknande papper till försäkringskassan och där ska vi säkert behöva bråka och hålla på också. Lika bra att vara beredd och ladda till tänderna.

Sjukskriven tom den 7 februari är jag i alla fall. Hoppas jag kan komam igång med akupunkturen nästa vecka igen. Den hade god smärtlindrande effekt i höstas i alla fall.

Lite scary är det att benet har somnat ett par gånger utan anledning. Visst somnar det om man sitter för länge på dass eller sitter med benen under sig i soffan, men nu har det somnat bara rakt av när jag har stått upp. Lite mysko...

Nåja, nu ska jag inom afföären och köpa tidningen innan jag går hem till Peter & Bella.

Kommentarer
Postat av: Hanna Kvist

Hej Therese!



Hittade din blogg som av en slump, då du skrivit en kommentar i en blogg som jag läser ibland. Jag har ingen egen blogg men det är roligt att läsa andras ibland. Nu undrar du förstås vem i hela friden jag är??? Jag är Nils mamma. Vi träffades ju i föräldragruppen. Senast sågs vi i stan. Hoppas allt är bra med er. Tiden går så fort och våra barn fyller 3 år i år.



Du har en trevlig blogg, rolig humor!



Ha det gott! Hälsningar Hanna

2010-01-31 @ 21:17:06
Postat av: Therése

Hej Hanna! Klart jag vet vem Du är :) Jag har inte helt glömt bort Er andra Mammor :)

Maila mig gärna på [email protected] så jag får Din mail!



Kram på Er!

2010-02-03 @ 08:40:34
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: milo

Vilket elände du går igenom nu stackare. Det måste snart vända och bli bättre, att ha ont tar på humöret och krafterna. Tänker på dig och skickar energi här till dig.kram

2010-02-03 @ 18:10:22
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0