Dödsångest

Usch. Fick en attack med riktigt dödsångest för ett par timmar sedan. Fruktansvärt. Blev fixerad vid tanken att narkosen går snett på torsdag så jag inte vaknar mer. Bara tanken på att adrig få se Bella mer fick mig att bryta ihop. Hon är ju mitt allt. Min värld.

Kan verkligen inte slappna av nu så att sova är inte ens att tänka på. Har fyllt i Fonus Vita Arkivet och planerat hela min begravning. Känns konstigt. Den blir nog ganska bra om den blir som jag har tänkt mig så på ett sätt är det synd att jag missar den. Nej men usch, är det det som kallas svart humor?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt kommer gå bra, :) POSITIVA TANKAR !!

2010-08-10 @ 22:18:49
Postat av: caja

Hej! Valsade in här från cyberrymden, lägger till dig i mina bokmärken....Hoppas allt gått bra med din op.

Styrkekram från en medmänniska.

Må väl/caja

2010-08-16 @ 11:47:57
URL: http://www.cajasfoto.blogspot.com
Postat av: Heidi

Du borde vara hemma igen efter din operation :) Jag stelopererade ryggen i slutet av april o mår nu otroligt bra. Första veckorna efter operationen är inte så kul men det blir bara bättre o bättre. Hör gärna av dig om du har några frågor om tiden som kommer efter operationen. Krya på dig!

2010-08-18 @ 23:43:59
URL: http://webmum.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jaa, de första veckorna efter operationen var skit!! Jag kunde inte sova, hade världens svettningar, hade ont o var helt väck! Men som sagt, det blir bättre! Om du vill "prata" eller har frågor så skicka gärna ett mail så blir det inte så offentligt som kommentarerna på bloggen :) Jag har Gun o hennes underbara blogg som hjälp, hon opererade sig i december! Krya på dig!

2010-08-19 @ 13:56:04
URL: http://webmum.blogg.se/
Postat av: Gun

Jag såg din kommentar hos Heidi. Jag också gjorde en steloperation i ryggen i vintras, och mår superbra nu! (Det finns en del att läsa om den och tiden efter i min blogg under kategorin kropp och hälsa om du är intresserad.) Hoppas allt flyter på som det ska med dig. Den första tiden är jättejobbig, men det blir bättre och bättre, jag lovar! :)

2010-08-19 @ 13:59:53
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0