Lammkött

Lammkött är jättegott. Jag älskar grillat lamm och äter det så fort jag får tillfälle, vanligtvis ett par gånger under sommaren på nån Grekisk restaurang. Peter idiotförklarar mig och tycker jag är hemsk som äter dessa söta små djur.
-Då kan Du lika gärna äta hund, tycker han.
Hur som helst, idag var vi med kidsen och hälsade på hos en av "våra" farmödrar som nyligen fått lamm. Helt underbart! Supersöta och otroligt tillgivna och kelna. Jag har nästan förståelse för Peters vägran att äta lammkött nu. Men bara nästan...


Min jacka smakade nog väldigt bra. Populär att tugga på var den i alla fall.


Godingar!



Mumsiga nylonöverdragsbyxor. Undrar just hur fiberrikt det kan vara...



Se så fina de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0