Let's dance!

Äntligen! Har längtat efter detta underbara program. Ännu mer sen jag fick veta att Magnus Samuelsson ska vara med.
Ikväll är det Våfflor på menys, samt lite recension...

Hasse Aro - Nja, kul att se en flamsig sida av denne allvarlige karl, men ingen höjdare på dans.

Magnus Samuelsson - Förvånansvärt bra. Ska bli kul att se honom i Quick Step!

Kitty Jutbring - Nej, det var faktiskt inte bra. Härlig personlighet men dansen lämnade en del att önska.

Carl Jan - euw!!! Han ger mig rysningar med sin slimighet, men ändå kan jag inte låta bli att gilla honom på nåt konstigt sätt. Men tydligen kan inte all gentlemän dansa.
 
Blondinbella - fetenej. Gillar det faktum att bruden är superblond, 18 år och plockar en halv mille i lön, men bara för att man kan blogga kan man inte dansa.

George SCott - nä, han kändes somen förvuxen 14-åring. Lämnade mig helt oberörd.

Linda Hagnlund - för stel och tråkig.

Morgan Alling - MIN NYA IDOL! Fan vilken skön snubbe. Sorry Magnus men Du blev just nedpetad till andraplatsen.



Elisabet Höglund - Hon var ju jätteduktig. Skulle haft högre poämh tycker jag.

Laila Bagge - Jag ogillar å det bestämdeste Silikon-Blondiner. Men visst kunde bimbon dansa...

Mojje Johansson - Jovars, han tog sig väl runt klart godkänt. Men för fan! SPOTTA UT TUGGUMMIT!

Magdalena Graaf - söt, charmig, trevlig & dansant. Hon blir kvar länge i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter som du och jag har precis samma smak! Jag och Kritsofer satte oss i soffan av samma anledning: Magnus... klart impad av hans prestation... men precis som du: Morgan var tokbra! Kram på dig.

2009-01-10 @ 14:43:00
Postat av: Karin

Det låter som du och jag har precis samma smak! Jag och Kritsofer satte oss i soffan av samma anledning: Magnus... klart impad av hans prestation... men precis som du: Morgan var tokbra! Kram på dig.

2009-01-10 @ 14:44:13
Postat av: Therese

Känns bra att jag delar din åsikt, det är ju DU som är PRIMA BALLERINA! :)

2009-01-10 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0